Solidarité

Solidarite_2012Au lycée IESP Xose Neira Vilas de Oleiros où l’on étudie votre langue et votre culture, celles d’un pays que l’on aime tellement, nous pensons à vous.
Tous ces évènements nous ont énormément touché et bouleversé.
On vous embrasse très très fort.
La Communauté Éducative du lycée IESP Xosé Neira Vilas de Oleiros ( A Coruña) – Espagne.

******

No IESP Xosé Neira Vilas de Oleiros onde estudamos a  lingua e cultura  dun país que queremos tanto, pensamos en vós.
Todos estes acontecementos impactáronnos e impresionaronnos moitísimo.
Unha aperta moi, moi  forte.
A Comunidade Educativa do IESP Xosé Neira Vilas de Oleiros

******

Imaxes no xornal “Le Télégramme de Vannes”

Imaxes no xornal “Ouest France”

Magosto-Samaín 2015

Samain_9_11_15_002O EDLG organizou na semana do 9 ao 13 de novembro unha serie de actividades para festexar algunhas das celebracións máis características deste mes. A tarde do luns 9 de novembro tivo lugar un magosto no patio do IESP para o alumnado da ESO e o profesorado. Cada un trouxo unha presiña de castañas para asar mentres se desenvolvía a xincana de xogos populares. O martes 10, o alumnado de 1º da ESO asistiu ao espectáculo “Contos de Defuntos” a cargo da compañía “A tropa de trapo”  no que se revisaron a actualizaron algúns dos relatos de medo asociados á cultura galega tradicional. Ao longo da semana exhibíronse as cabazas decoradas na entrada do centro, así como se recolleron os textos máis terroríficos das rapazas e rapaces que decidiron participar no “Concurso de conxuros”.