Visita as facultades da Universidade da Coruña

O 4 de marzo o alumnado de 2º de bacharelato realizou esta visita, organizada polo departamento de Orientación, na que puideron coñecer as instalacións, funcionamento e contidos que se imparten en diversas facultades seguindo tres itinerarios distintos en función das preferencias do alumnado. Agradecer á Universidade a organización e atención prestada aos nosos alumnos e alumnas.

Visita Facultades 2º BACH
Foto realizada polo alumno Juan Tejedor de 2º de bacharelato

Últimas saídas do alumnado de 4º ESO

O 8 de xaneiro de 2016 tivemos unha visita ao Museo de Belas Artes da Coruña. O alumnado visitou a exposición dos gravados de Goya e realizou unha práctica de gravado. Estiveron acompañados polos profesores María Dans Sampedro e Jorge Carlos Calle López. Grazas a todo o persoal do museo pola boa atención prestada.
O 17 de febreiro o alumnado visitou a fábrica das patacas fritidas de Bonilla nunha saída organizada polo departamento de Economía. Os profesores Isabel López Mariño e Jorge Carlos Calle López acompañaron nesta ocasión ao alumnado. Grazas á fábrica pola visita, moi instrutiva para os nosos alumnos e alumnas.