Subvención do Concello de Oleiros

O Concello de Oleiros resolveu conceder na Xunta de Goberno do día 28 de decembro unha subvención ó IES Plurilingüe Xosé Neira Vilas por importe de 4354 (catro mil trescentos cincuenta e catro) euros. O obxectivo desta subvención é colaborar na realización de diversas actividades didácticas e culturais (viaxes a entidades, museos, exposicións, concertos, representacións teatrais, Viaxe a Milán, Florencia, Turín), intercambio cultural co Collége Notre Dame le Ménimur, para 281 alumnos/as e viaxe de alumnos/as de Bachibac.

Visita á cidade de Vigo

O pasado 12 de xaneiro o alumnado de 3º da ESO e 1º de Bacharelato realizou unha saída a Vigo para ver o Pergamiño Vindel e visitar o Museo do mar. Durante a visita traballáronse contidos didácticos do Departamento de Lingua e Literatura Galega, do Departamento de Música e do Departamento de Bioloxía. Seguir lendo Visita á cidade de Vigo