ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR “ENGLISH CLUB”

A actividade extraescolar organizada pola anpa “English Club” está conseguindo moitos éxitos, tanto aquí coma no centro de fala inglesa co que colaboramos, o Blackburn Central High School.

Na páxina do centro fan unha mención especial á nosa actividade, e alaban o enorme éxito que está tendo, tanto a nivel de aprendizaxe da lingua como das relacións interpesonais que se consiguen a través da comunicación entre o alumnado de ambos centros.

Hello to our Spanish Sister School

Noraboa a todos e a todas polo esforzo e os resultados acadados!!!

Charla sobre diversidades sexuais

CharlaO pasado mes, Noa Osa, de 1ºA de ESO, impartiu unha charla sobre diversidades sexuais aos alumnos de 2ºESO do IES Salvador de Madariaga na materia de Valores Eticos. Como unha gran profesional aclarou difrentes termos e a diferenza entre orientación sexual e identidade sexual. Tamén explicou que é o colectivo LGTB e que accións realizan. Pero sobre todo, foi unha charla sobre o respeto, a aceptación e a integración.