ANPA IES NEIRA VILAS

Xavier García Castro
Roberta Scarcella
Mª Mercedes Lagares Estraviz

Asociación de nais e pais de alumnos

Actividades Extraescolares Curso 2014/2015

OS XOVES, O NEIRA PUNTO DE ENCONTRO

actividades extraesclares 14-15

TEATRO. Impartida por Carlos Martín. Cota: 20,00 €.

INTERCAMBIO DE INGLÉS. Impartida por Moncho Casas. Mínimo 10 alumnos. Cota: 20,00 €.

XADREZ: Impartida por Edda e Graciela, do Clube Alexandre Bóveda. Cota: 20,00 €.

DANZA: Impartida por Ana Beatriz Pérez, de Artestudio. Cota: 20,00 €.

ROBÓTICA (aprende a construir o teu propio robot): Impartida por Rubén Fernández, de Liceo Ártabro . Cota: 20,00 €.

TÉCNICAS DE ESTUDO: Impartida por licenciados en pedagoxía membros da ANPA. Cota: 10,00 €.

CIENCIA DIVERTIDA: Impartida por Antonio Varela e Ramón Romero, profesores eméritos do instituto. Cota: gratuita.

NOTAS:

Informacións varias

1. Información sobre o intercambio de libros de texto en setembro:
  2. Tódolos alumnos que sexan socios do anpa durante dous cursos consecutivos, percibirán unha achega económica do anpa, para a súa viaxe do Intercambio con Francia.
  3. Para calquera suxestión, poden utilizar a caixa do correo da anpa, situado na entrada do instituto ou contactar connosco no enderezo electrónico : anpaneiravilas@gmail.com.

Alta de socios

Aquelas persoas que desexen facerse socios desta asociación deberán de cubrir a ficha que se xunta e aboar a cantidade de 20 euros por familia polo primeiro fillo. A partir do segundo fillo pagarase 5 € por cada un, na conta do Banco Pastor que nela se sinala.

[Documento para darse de alta na asociación]