Juan Santamaría

Toda a comunidade educativa do IES Plurilingüe Xosé Neira Vilas lamenta profundamente o falecemento do profesor de Relixión Juan Santamaría.

O enterro será mañá venres ás 16h no Cemiterio de Catabois (Ferrol) e o funeral ás 17h na Concatedral de San Xulián.

Dous autobuses para o alumnado partirán dende o instituto (aparcamento da piscina de Perillo) ás 14:45h, con regreso ao remate dos actos funerarios.

O venres 21 de xuño suspéndese toda a actividade do IES Plurilingüe Xosé Neira Vilas en sinal de loito.

Un comentario en “Juan Santamaría”

1. Boas, son nai de dous alumnos do centro. Hoxe enterámonos de esta triste noticia.. Miña filla en Dublín e meu fillo no propio instituto. O meu mais sentido pésame polo falecemento de Juan. DEP.

Deixar unha resposta