O alumnado debate con Laurent Binet

O pasado 25 de Abril o alumnado de 4º de Historia plurilingüe tivo a ocasión de debatir por video conferencia con escritor Laurent Binet, premio Goncourt de novela, sobre o seu libro HhH.

A obra transcurre na Segunda Guerra Mundial e narra a biografía do dirixente nazi Reinhard Heydrich , xefe da Xestapo, quen convocou a conferencia de Wammsee onde se planificou o exterminio dos xudeos. Heydrich foi a Praga onde se convertíu no artífice da violenta represión contra os checos. A novela desenvolve a Operación Antropoide, unha conspiración co obxectivo de realizar un atentado no que asasiñar a Heydrich.
O acto está enmarcado dentro das actividades de lembranza da Shoah e con motivo do 75° aniversario da conferencia de Wannsee.

Nela, o alumnado de 4 ESO de Xeografía e Historia plurilingüe que fixera a leitura do mesmo e xa realizara a posta en común na aula, preguntou ao escritor sobre diversos aspectos da obra. A videoconferencia e participación do alumnado levouse a cabo integramente en francés.

Deixar unha resposta