Encontro con Ana Alcolea

O martes 4 de febreiro, o alumnado de 1º e 3º ESO tiveron a oportunidade de escoitar a Ana Alcolea.

A escritora zaragozana é autora de “El secreto del colibrí dorado” e “El medallón perdido”, os dous libros que este alumnado xa lera no primeiro trimestre.

Foi un encontro moi agradable. Aprendemos sobre o importante que é a lectura, a curiosidade, as viaxes, o coñecemento doutras culturas, se é máis difícil comezar ou rematar un libro, e moitas outras cousas… Todo ambientado cos traballos e debuxos que alumnas e alumnos xa elaboraran no primeiro trimestre do curso académico, e cun tear, lás, algodóns e liño cos que quixemos viaxar ao mundo de “El secreto del colibrí dorado”. Agradecemos a Alberto Roca o empréstimo temporal destes materiais para esta actividade.

Deixar unha resposta