ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

A Anpa Arce do IESP Xosé Neira Vilas oferta para este curso 2022/23 dúas actividades extraescolares os xoves en horario de tarde de 16:15 a 17:45 que previsiblemente darán comenzo o 6 de outubro.

As actividades ofertadas este ano son English Club e Baloncesto. A realización da actividade de English Club xa está confirmada, a de baloncesto está pendente de acadar o número mínimo de participación, se o estades pensando animádevos!

As prazas son limitadas e a adxudicación será por orde de solicitude con preferencia para socios/as a través dos seguintes formularios:

Nos vindeiros días confirmaremos as prazas e ás persoas en lista de reserva. Unha vez confirmada a praza hai que entregar a seguinte ficha (ficha inscripción) debidamente cuberta na oficina da ANPA o luns de 16:15 a 17:45.
O prezo de cada actividade será de 15 euros/mes para socios/as e 25 euros/mes para non socios/as, con domiciliación bancaria.
A actividade non se organizará no caso de non acadar un mínimo de participantes.
Máis información  través do correo electrónico da Anpa  (anpaneiravilas@gmail.com) ou na oficina da ANPA os luns de 16.15 a 17.55 no mes de setembro.
Unha vez máis, agradecemos a vosa colaboración para organización de actividades e xestión da Asociación, animádevos!
GRAZAS!