Actividades dos últimos días

ACTIVIDADES PARA O FOMENTO DA LECTURA: Co final do mes de maio rematan tamén as actividades para o fomento da lectura organizadas pola Biblioteca de Rialeda. Durante os últimos días acudiu alí o noso alumnado de 1º, 3º e 4º ESO, quen tivo a sorte de participar nun obradoiro de poesía con Isabel Andrés, por unha banda, e noutro de banda deseñada con Miguel Cuba, pola outra.

SCIENCE FAIR: O 28 de maio o Departamento de Física e Química, coa colaboración da auxiliar de conversa inglesa, Rachel, organizou unha feira científica co alumando da sección bilingüe de 3º ESO. Nela os rapaces amosaron os seus experimentos ao alumnado de 1º e 2º ESO, quen puideron escoller o seu experimento favorito mediante un sistema de votación anónima.