NORABOA ÁS NOSAS ALUMNAS ALBA E TARIQUA, GAÑADORAS DO CERTAME LITERARIO “DESCUBRINDO OLEIROS”

A comunidade educativa do Neira está de noraboa posto que dúas alumnas resultaron gañadoras en sendas categorías do X Certame literario “Descubrindo Oleiros”, para o que se presentaron 215 relatos e cuxo fallo foi emitido polo xurado o pasado 15 de abril atendendo á corrección lingüísticas, á calidade textual e á orixinalidade.

As vencedoras foron, na terceira categoría do certame, Alba Caridad Castro, de 1º ESO, polo relato “Branco. Peixe voador de sete patas”, e na cuarta categoría, Tariqua Brandón Rey, de 3º ESO, polo texto “As meigas de Ibarrola. A casa dos suspiros”.

A entrega de premios realizarase o 14 de maio ás 19,00 h. nas Torres de Santa Cruz. O premio é un vale de 200 euros para cada persoa gañadora para comprar libros en calquera das librerías de Oleiros.

Grazas ao Concello de Oleiros por esta iniciativa! E noraboa aos gañadores e gañadoras!