LETRAS GALEGAS NO GAIÁS 2024: LUÍSA VILLALTA

O mércores 8 de maio deu comezo a programación das Letras Galegas no Gaiás cun acto, conducido por Nuria Vil e coa presenza do conselleiro de Cultura, Lingua e Xuventude, José López Campos, no que o noso alumnado tivo un protagonismo especial! Varios/as estudantes de 1º ESO, 3º ESO e 1º Bach realizaron diversas intervencións nas que deron a coñecer un pouco mellor a figura e a obra de Luísa Villalta, autora homenaxeada nas Letras Galegas deste ano. Fixérono da man do alumnado do IES Canido de Ferrol xa que Luísa Villalta foi profesora e activista cultural en ambos institutos ao longo da súa vida profesional. Noraboa a todos/as os/as participantes por esta experiencia marabillosa, que, desde o noso centro, completamos pola tarde coa visita ao Museo de Historia Natural da Universidade de Santiago de Compostela.